keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 21 November 2013

KAYA VS MISKIN …



Kalau kaya tapi hati tak senang … tak bahagia
Kaya duit tapi tak kaya budi bahasa …. kurang ajar  
Kaya harta tapi tak guna untuk kebaikan … miskin
kaya harta tapi hidup tak bahagia … masih kurang
kaya harta tapi takleh nak tumpang …. sumbang
kaya harta tapi kedekut …. bakhil

biar miskin harta .. tapi kaya dengan kebahagiaan
biar miskin harta .. tapi kaya ngan sikap pemurah
biar miskin harta … tapi kaya dengan adap
biar miskin harta .. tapi kaya dengan kesenangan
biar miskin harta dunia … tapi kaya di akhirat
biar miskin harta … tapi ramai sahabat handai & sanak saudara ..
biar miskin harta … tapi kaya dengan budi pekerti

JFK@Putrajaya
20131120 ~ 2.43pm
 


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky