keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 27 Februari 2013

parut di hati

IKHLAS .... bila memberi ... ikhlas dalam perbuatan ... ikhlas dalam perhubungan ... 

perlu sentiasa ada sedikit "IKHLAS" dalam apa juga yang kita buat .... buat kerja dalam keadaan marah dan tiada keikhlasan .... hanya PENAT yang dapat ....

perlu ada JUJUR dalam perhubungan sesama manusia .... jangan di depan muka manis bak gula ... tapi di belakang .... abis semua keluar ...

Perlu juga sikap JUJUR dalam kerja ... jangan bila depan bos .. baru nak tunjuk hebat n rajin .... tapi di belakang ??

teringat kesah tukang urut di Krabi ... aku harap aku juga mempunyai rasa syukur yang amat sangat seperti itu ...semga Allah tidak menjadikan aku seorang yang lupa pada nikmat sementara yang telah diberikannya.

pepagi lagi aku dah macam bagi ceramah agama lak kann ?? hehehe ... bukan apa ... rasa SENTAP sikit dengan status di FB sorang staff aku ni .... tak sangka lak dia cakap macam tu sekali .... tetiba aku jadi takut .... adakah selama ini dia IKHLAS dalam segala apa yg dia buat ?? untuk segala apa yg aku ambil daripada dia ?? untuk semua yang aku minta dia buat ??

betul lah kata orang ... rambut sama hitam ... hati lain lain ....
tinggallah parut di hati atas apa yg dia katakan semalam sebagai peringatan untuk aku di masa depan ....

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Jumaat, 8 Februari 2013

Faris ohh fariss

 anak buah aku si Faris ni dah makin besoo ... dah makin kuat main ... makin banyak makan n makin banyak cakap ... kalah dah kakak dia si Syatrah

semalam aku balik umah .. sekali dia bukak pintu ... humang aiii ... BOLENGG ... hehehe nampak be-bird ehhh ... ahaks ... ape lagi .... aku pun mula laaa usik dia ... hmmm kalo usik dia pun .. abis tinggi dia sengih kemain besooo lagik ... tambah suka ada la


aku : huuuuuuuuuuuu tak maluuuu ... nampak be-bird ... 
abg : ane adee ... anee?? anee??? (sambil tangan tutup bebird dia n tersengih sengih)

aku pun duduk kat sofa sambil carik seluar tido cap otromen ....
aku : haaaaaa .. ni seluar abg suka ... (sambil hulur kat dia n korek lagi .. carik baju pulak)

soo dia pun ambik n pakai sambil berdiri .. soo terlompat -lompat laa dia nak masuk kaki lam seluar tu ...
soo aku main tarik je kain n cakap ..

aku : haaaaaaaa ... ni baju abang ....(bila aku tengok .. rupanya seluar tido syatrah)
terus faris jawab sambil dok gelak ...
abg : hahaha salah laaaaaa ... cik mie tipuuuu ... cik mie tipuuuuuu .... ape laaaaaaaa
aku : iskkkk .. tak baik tau cakap macam tuuuu .... 
elok je masa aku tengah cakap macam tu ...tetiba dia macam nak terjatuh lam bakul kain ..... terus aku cakap ...
aku : haaaaaaaa ... tu laaa cakap lagi macam tu ... nasib baik tak masuk lam bakullllll ...
abg : hmmm kalo acukkk (masuk)? sambil dok gegelak n duduk tergolek kat sofa..
aku : hmmm ... kalo masuk bakul ... jadi macam buah durian laaa... kalo jadi buah durian .. cik mie jual kat pasar .... 1 kilo seratusssss .... duriannnnn .... duriannn (sambil melaung macam orang jual durian)

masa tu dia dok gelak sakan sambil gegolek kat sofa n cakap

abg : ape laaaaaaaaaaaaa cik mieee niiiiiii .... hahahaha ... ape laaaaaaaaa cik mie nii ... ane adeeeeee jadi doyannnnnnn ....

waduhhhhhhh .... dia dah paham laa ape aku cakap .... selalunya macam itik ngan ayam .. lain aku cakap .. lain dia jawab ... kalo tak paham sangat pun .. dia akan buat muka blurr ...
abang ... abang ... macam macam laa ko nye lagat sekarang ni ...

~ It'S OnLy Me ~ Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky