keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 28 Mei 2013

bila kerang tersengih depan mata... jeng..3x

Semalam ada seorang teman ku yg telah mengepost status berkaitan trend lelaki berseluar pendek di Malaysia. ...

Tapi aku bukan nak komen pasal tu kat sini... sbb aku rasa aurat lelaki pun memang pusat ke lutot... kecuali lah yg pakai seluar boxer kesana kemari tuu...

Last week di malam hari... aku singgah stesen minyak untuk isi angin n minyak... malam tu penuh la jugak ngan manusia berjantina lelaki.. aku sorang je pompuan yg isi minyak masa tu...

 alih alih ada satu kete berenti tepi pam aku... pompuan...comey.. badan memang mantap ler.. gaya model yg montok... heheh... tak kesah ler.. baguih jer.. bertudung penuh langsung tak nampak jambul... tapiii....

Pakai baju t paras pinggul yg bebetul sarung badan n lengan 3 inci... then pakai suar fit yg bebetul nampak batang kaki tu... pakaian dia tu aku takde la nak komen sangat sbb korang sendiri pun paham paham sendiri lah... tapìiiiiiiiiiiii.....

Bayangkan kalo dah semua mata lelaki mengarah ke satu point tanpa berkelip n untuk jangka masa yh lebih panjang... means.. something interesting is going on... aku pun tengok jugak laaa...

Tu diaaaaa... baju dah la sampai tang pusat jaaa... suar fit memang fit abis lahhh... punya laa fit sampai nampak belahan dedua kat depan tuuu...bak kata kawan aku... kerang dok tersengihhh.....

. aiyarkhhhhhhh... wa pun malu wooo... tapi dia jalan wat slamber badak jerr... siap lenggang mak limah lagikk... aduuuu... yg tuuuut tu memang nampak abis ahhh...


Sooo kita refresh balik ayat ustazah... pakaian perlu menutup aurat... bukan BARUT aurat okeh... sendiri mau ingat lahhh....

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Ahad, 26 Mei 2013

me n my mum @ Langkawi

Alhamdulillah syukur... dapat juga akhirnya aku bawak ibu ke Langkawi.... dan ibu juga tak banyak alasan... bila aku ajak n cakap pasal tiket free ke langkawi... terus saja ibu setuju...

Ye lah... aku tak tau mak orang lain cemana... tapi ibu memang tak suka jenjalan sangat... kaki n lutut dia kekadang sakit. Dan aku sedaya upaya akan cuba mengurangkan aktiviti yg bersangkutan ngan jalan n naik tangga...n travel lelama dalam kenderaan. Soo cuti panjang.. jalan jalan dalam mode sederhana n kalo boleh... biar rehat panjang sikit. Tak la penat sangat kot...

Ape pun... memang murah rezeki ibu... dalam aku dok pening cemana nak cari tourist guide @ pemandu... tetiba muncul pak chaq nak chaq kat pkm langkawi ni.... wahhh... tak hengat dunia aku lari kejar van dia... terus rasa legaaa sesangat.... alhamdulillah...

Tadi pagi... pak chaq bawak pegi pusing pusing n masuk underwater world .... ni kali ke 2 aku masuk... saja la bawak ibu jenjalan sekali ngan mak chaq. Sesekali banjer. .. ape salah nye. ..





~ It'S OnLy Me ~ Photobucket

Selasa, 14 Mei 2013

lori keeee??? Ferrari? ??

Huihhh ngerii ko... kalo dah lori tanah yg beso gabak pun blagak macam kete ferari...

Tadi ptg masa nk balik umah... memang laaa jalan jem sikit sbb orang tengah betolkan jalan yg rosak tuu... udahnye... kome yg berat ber tan tan jugak yg buat rosak nyerr..

Bawak laaaa besabo sket... orang semua pun nk balik... tapi ... tak tau la pulak kalo pemandu lori tu tengah ciret ke ape... nampak terdesak benoo... tengah berderet kete kete nerselang dengan lori.... ehhhh.... tetiba dia pulak nak potong que.... awok tu udoh laaa besooo ... puas laaa dia dok kedepan... undoo.. kedepann... undooo...tak jugak lepass... tapiii... mamat india lam kete proton saga putih kat belakang aku tuuu boleh pulak wat derkkk je bila lori tu dok buat perangai cenggitu... tApi agaknya dia pun dah ilang sabooo... terus dia bukak pintu n marah lori tuuu...

Idoknye lori tu layan... bila dah ada ruang... slamber badak je lori tu blaaaa... tinggal la mamat tu dok tengok kete dia yg dah kena senggol tadi....

Adoihhh ini punya perangai pun ada.... biasa bila org tanya aku dok mana?? BilA aku  jawab banting.... mesti dorang akan mention 2 ayat....tak jauh keeee? Atau tak takut ke... kan banyak loriii....???

Off course laaaa I takut.... tapi lelama dah biasa.... kekadang aku di depan... kekadang aku rela berada di belakang n follow jerrr lori tuuu.... tak sanggup aku kalo kena cucuk cucuk dek lori yg besooo tu... tapi lain laaa kalo aku naik hummmerr ke ape... hahahah cik jah kalo dah berangannnn...
. Tak bley blĂ aaaaa....

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Sabtu, 11 Mei 2013

bangunn arrr cik miee...

Pepagi buta .... celik mata je.. terus suruh aku gam kaki otromen dia.... alasan : nanti otromen nk lawan...cemana nk lari lajuu....

Hadoii... fanatik betul dia ngan otromen ni... abis mainan kete semua dia tinggalkan... tapi yg kelakonyerr ... resaksa dia ....




~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Khamis, 9 Mei 2013

soalan demi persoalan...

Ada kala diri mempersoalkan....
kenapa begini???..
kenapa bukan begitu??
Atau...
Kan bagus jika begini...
Ini lagi baik daripada begitu...

Sedangkan apa yg Allah telah berikan adalah yg terbaik buat diri ini.....

Kenapa aku masih tertanya tanya???????....
=(
~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Rabu, 8 Mei 2013

kurang sabar ke???

Banyak dah kurang... makin lama makin jauh... aku dengar slot motivasi... katanya salah satu sbb org pompuan lambat jodoh sbb kurang sabar.... ye ke???
Aku rasa aku dah habis sabar melayan semua karenah n ego lelaki yg aku pernah kenal dlm hidup aku... dah abis sabar menunggu dorang n melayan alasan yg tk pernah abis... fed up dah.. malas pun ada... satu yg aku sangat pasti... dorang tk pernah ikhlas berkawan dgn aku..... temberang je lebeyy...

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky