keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 29 Januari 2014

MIND your language...

Salam n selamat pagi. . Entry hari ni senang n sempoi jerrr.. MIND YOUR LANGUAGE.

semalam aku pegi kelas renang... ada 2 org dlm group aku ni yg kitorang selalu berlatih sama. Disebabkan geng opis aku group lain ..soo aku takde pasangan la.. kekadang aku berlatih jugak ngan bebudak lain...

semalam masa aku masuk lam changing room.. ada sorang pompuan tengah keringkan rambut... rupanya yg 2 lagi dalam bilik air.. sama sama tukar baju la.. aku dengar dorang duk sembang. Pasal prektis..

A : ko dah ok ke untuk turun tu?
B: aku dah ok sikit la... harini nak belajar terapung la...
A: laaa kan dah ajar.. tak ok lagi ke?
B: aku dah ok sikit.. kan aku berlatih dengan sorang lagi akak yang gemok tuu...
(Aku : herkkkk... dia dok sembang pasal aku la pulak)
A: yang mana??
B: alaaaa akak yg prektis ngan kita tu laa.. yang gemok badan dia tu...
bla bla blaaa blaaa.... (aku tak ambik port dah)

Yang pasti bila aku sampai kat kolam... dua dua terkujat.... hehehehehe

ape pun.. terima kasih lah sbb bagi semangat utk aku lebih berusaha n tekad utk belajar renang... hik hik... smlm aku dah berjaya mendarat n terapung.... kau adooo??

Malaysia ni kan orgnya kaya dgn budi bahasa... adat resamnya.. dll... simple things like that ... apa salahnya guna bahasa yg lebih manis sedikit. Guna la perkataan.. akak yg chubby sikit tu... atau yg badan dia berisi sikit tu... dll..

aku takde la terasa dia gelar aku mcm tu sbb memang kenyataan.. tapi kesian kat dia lah.. buatnya ada yg dia ckp menyakitkan hati org.. tak ke berdosa tak pepasal n dapat musuh dalam diam... soo guys.. remember. . Use nice words everytime... tak kira la di mana anda berada.. kerana bahasa jiwa bangsa... bahasa melambangkan keperibadian seseorang.... cewahhhhhh..... seronok belajar renang semalam.... 

~ It'S OnLy Me ~
  Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky