keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 13 Januari 2015

Aku dan Seseorang ..Jeng jeng jengggg part 4

SAMBUNGAN ...

blaa ... blaa .. blaaa .....
borak borak ... siap gelak gelak ... (ehhhhh macam dah kenal lama la pulak rasenye)

makin rancak pulak aku bersembang ngan dia ... layan aje lah ... nak sampai dah pun kat kl nih ...

announcement :  Kita akan mendarat sebentar lagi .... bla bla blaaa ....

senyap sekejap borak ngan dia sampai la habis announcement ...

dia : (korek korek sesuatu dari dalam beg dia ... ) ... Ini kad saya (sambil hulur kat aku)

(aku senyum n ambik kad sambil baca nama dia ..adehh rupenye aku tak tanya pun nama dia dari tadi).

 aku : ... mintak maaf la Dato' .. saya tak ada name card .. . (aduhhhhhhhh dato' upenye orang ni ... nyesal lak aku dok kenakan dia je dari tadi .. )

dia : tak mengapa ...  nanti kalau senang .. call la ...
aku : insyaallah ...

soo ... lepas tu terus senyap sunyi sbb tengah landing n sebok nak balik ke destinasi dah ...

disebabkan depan kami ada 3 4 orang makcik tua .. soo slow slow jalan .. sampai dekat bangku .. dia berenti n macam masukkan barang ... aku pulak terus jalan sampai atas .. sebelum aku belok ke kiri .. aku pandang sekilas ke belakang ... nampak dia ... lupe lak nak say good bye tadi .. soo aku pun angkat tangan (macam lambai good bye la) ... ehhh kebetulan lak sama sama angkat tangan ... heheheh tah ape apeeeee daaaaahhhhhh ...

sambung lagikkkkk .... (kali ni last )


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky