keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 24 Januari 2015

Duit kaler hijau

Malam kelmarin saja ajak semua pegi makan satay .. soo bila dah habis makan-makan ... sengaja suruh si Faris pegi bayar ... soo memula dia pi bayar duit Satay ... bila dia balik kat meja .. ada duit baki sekeping RM20, sekeping RM5 dan 3 keping RM1 ...

aku : nak abang (sambil hulur RM1 - 2 keping) ...  satu abang punya .. satu kakak punya .. nanti simpan dalam tabung ok ...

Faris : emmmm cik Mie ... boleh tak abang nak yg kaler hijau ....

aku : haaa ? nak yang hijau ? tak boleh la .. kalau abang dapat yang hijau .. kakak pun kena dapat yang hijau jugak ...

Faris : (muka blurr tak puas hati) ...
aku : nah abang .. duit ni ... pegi bayar kat abang hensem tu (bayar air pulak)
Faris : mmm ... (sambil ikut abang hensem pi kat kaunter)

tetiba ... kemain kuat lagi aku dengar dia menjerit sambil lari lari satu pusingan dekat meja yang kitorang duduk ....

Faris : Yey ..yey ....... dapat duit hijauuuu .... dapat duit hijauuuu ......

Bapak : wehhhhhhhhh apasal tuuuuu ??? (sambil tengok anak dia buat home run keliling meja)

aku : suka la dia ... dapat duit RM5. tadi kan dia nak 5 ringgit .. aku kata nanti tak adil sbb ada satu je ...

hahaha .. macam macam la perangai anak buah aku ni ... 




~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

Najib Ariyan Ali Basha berkata...

saya nak duit kaler pepel 10... boleh tak? nak masuk tabung jugak...hehehe

Dunia Mommy Comel berkata...

sy nk duit kaler pepel jugak..

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky