keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 5 Januari 2015

Guna-guna????

 suatu hari....

 guy : saya tak tau la kenapa saya teringat kat awak ni...
aku : laa kenapa?
Guy : awak ada pakai-pakai ekk?
Aku :   pakaiii?? Memang la.. pakai baju .. pakai seluar..(buat tak paham ape maksud dia)
 Guy : takk.. guna-guna lah.. macam tiba tiba tau... bla bla bla...
aku: isk.. nauzubillah.. mintak dijauhkanlah saya daripada perkara mcm tu.

Adehhh teringat sembang ngan sorang penjual yg datang jual barang kat rumah...

 mokcik : mek... maghi mokcik buak ke mu pemanis. Bia oghe sene suko ko mu.. bowok maghi cicing mu (tunjuk cincin kat jari kelingking aku)
aku : aaa nak buat ape makcik...
 mokcik : ho lahh.. bagi oghe suko ko mu la...bia cepat jodoh mu...
Aku : aduuu .. Mintak maaf la mokcik.. ambo toksey.
Mokcik : bakponyo?
Aku : bulat... huduh .. gini pung oghe dok kejar pah dumoh... takut amboo... biar dok pong...

Ibu : (gelak je)

Hadehh...bagi aku...  biarlah org suka kan kita sebab diri kita.. bukan sebab yg lelain... alhamdulillah.. syukur apa yg Allah telah ciptakan. Tak perlu nak tokok tambah kurang lagik.
Soal jodoh... biarlah Allah tentukan.. usaha. tawakkal n berdoa selalu.. biar lambat asal bahagia... tul dak? ...
errr tapi ni mcm dah lambat sangat pun ado.. muehehehe... ape boley buat.. buat derk je lah...
Caboooootttt . ....






~ It'S OnLy Me ~
Photobucket

1 ulasan:

Dunia Mommy Comel berkata...

betul tu. terima seadanya. Macam saya jugak kalau boleh mengharapkan pasangan saya terima saya seadaanya walau makin makan tahun muka makin krepot..sob..sob.. pe2pun semoga kita semua berada dalam lindungan Ilahi sentiasa..

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky