keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 21 Januari 2015

Maafkan aku .. aku x sanggup

 aku x maksud pun nak sakitkan hati dia ....
atau menipu dia ...
tapi aku buat mcm tu sebab.....
 aku xmo dia rasa apa yg aku rasa...
cukup la kalo aku sorang yg rasai sakitnya apa yg aku dah lalui..
sakit... pedihh... perit sangat...
x perlu kot dia tahu siapa aku sebenar...
atau siapa aku dengan dia...
 cukup dia tahu siapa aku yg aku beritahu saja
 ...kkalau dia rasa sakit sbb aku dah selindung cerita sebenar.. 
percayalah..
aku x sampai hati utk buat kau rasa apa yg aku dah rasa..
cukup setakat aku aje lah yg menanggungnya..
.kenyataan itu sangat memeritkan.
 Dan untuk kesalahan aku..
aku mohon ampun dan maaf.
Aku x sanggup.
Dan aku x pernah rasa bahagia buat apa yg dah aku buat ni.
Maafkan aku...
keluh kesah kau buat aku resah ..
buat aku gelisah...
buat aku bersalah...
buat aku gundah...
keluh kesahmu..
aku mengerti..
aku fahami...









~ It'S OnLy Me ~ Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky