keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 22 Januari 2015

Muka lekat kat cermin ...


 Semalam masa memula masuk kereta nak pegi makan malam ....

faris : acik miee ... abang tak dapat rasa laa aircond kat belakang ni ...
aku : ye la .. sebab cik mie baru hidupkan kereta .. kejap lagi sejuk la tu ...
faris : emm .. cik mie boleh tak buat aircond dia macam ni ... (sambil tunjuk aircond hala ke belakang)
aku : ok dah ... dapat rasa tak aircond ??
faris : tak rase sangat ...
aku : (kuatkan aircond .. kasik no 4 terus) ...
faris : nah cik mieee ..... (sambil hulurkan tali pinggang keledar)
aku : owhhhh ... terima kasih ..
faris : sama-sama
aku : bagus abang .. naik kereta kena pakai tali pinggang keledar yerr???
faris : ... ye lah cik mie .. bapak yang cakap macam tu ...
aku : owh ye ke ?? bapak cakap macam mana?
faris : ye lah .. kena la pakai tali ni ... nanti .. MUKA LEKAT KAT CERMINNNN ...
aku : haaaaa?? muka lekat kat cermin??? (buat buat tak paham sambil gelak kecik)
faris : ye lahh ... bapak kata .. nanti tiba tiba bapak brek kereta ... muka lekat kat cermin lahhh ...
aku : (tergelak besar) ... oo patut laaa ... heee takut lahhh ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

Najib Ariyan Ali Basha berkata...

loyar buruk punya anak... hehehe... ada kaaa....

JijahJambu@Jj berkata...

hahah memang aa dah bapaknye cakap macam tu ... dia tukang ulang je la .. tapi ok gak kan .. at least dia ingat apa orang nasihat walau dengan cara berseloroh ..

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky