keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 15 Mac 2015

bahagia itu bila .....

 bahagia itu banyak seginya ...
ada yg bahagia jika mendapat apa yg dihajatinya ...
ada bahagia .. bila mampu membahagiakan orang-orang yg dicintainya ...
ada bahagia dengan usahanya
ada bahagia dengan cara hidupnya ...
ada bahagia dengan nikmat dan barokah hidupnya ...
ada bahagia dengan amalnya ...

bersyukurlah atas apa yg kita nikmati hari ini dan semoga kebahagiaan itu juga membahagiakan orang di sekeliling kita ... insyaallah ...

baru hantar seseorang balik naik bas kat Putrajaya ...
nengok semua orang bahagia sungguh dengan sanak saudara.. mak ayah .. adik abang ... kawan-kawan ...
salam .. salam .. peluk cium ... lambai-lambai ...
semoga selamat dalam perjalanan dan bahagia bersama keluarga tersayang ...

: )

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky