keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 9 Mac 2015

kisss kisss bang banggg .. hambikk koo

 owww owww... auchhh ....
hari ni memang la aku x ok gamaknye ... isk ... merah xde ongg ini hari ...

1st aku x sedo langsung ... udahnye anak buah aku si faris yang kejutkan ... sah sah aku lewat punchkad arini...

on the way ke opis pulak ... tah mamat mana dah langgo divider jalan .. sangkut terus kete dia kat atas divider tu ... yg kelakonye ... sebab dia elok je tido lam kete tu ... tapi tangan letak atas dahi la ... udah boleh guna 1 lorong je kat situ ...sah lagi aku lewat banyak la pulakkk arini ...

sampai kat opis masa nak masuk parking ... gaknye otak ingat nak punch je ... aku dah perasan kereta tu nak masuk ... signal ke kanan .. tapi dia pegi ke Kiri ... upenye nak masuk bontot dulu ... adehhhhhhhh.... aku lak dah terlepas kedepan ... x sempat nak undur .. muahhhhhhh muahhhhhhhhhh muihhhhh ... depan kena ciom dahhhhh ..... adessssssssssssssssssss.... bertambah la kedalaman dimple kete aku ...aku nengok kete dia mcm ok je ... nanti kendian aku letak no fon kat kete dia laaaa... lambat dah ni .. aku pun blahh terus ... kalo dah lewat .. parking kete memang payah le sket .. sumbat pi la kat mana ada ...

 masuk dalam lif .. sampai aras p3 .. masuk la pompuan ni ngan anak dia ... alih alih dia pun berdiri tepi aku n cakap ... mintak maaf ye ... nanti bagi tau berapa kos repairnya ... (alamak .. dia cam aku ke tadi?) aku x sempat pun nak nengok muka dia ... lantak lerrr .. aku pun ckp . ok je kete saya xde ape ape ... kete puan ok ke? mintak maaf la ye .. saya pun kelamkabut jugak tadi nak cepat ...

sora dia .. lebut giler ... baik je dia cakap ngan aku ...

emmmmh .. tah ape nak jadi lagi pun x tau le ... moga hari ini baik baik saja ... amiiinn ....

nota : tu le jadi kalo kuar umah lupe nak baca doa n doa naik kenderaan ... ambikkkk ko Jahhh ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

2 ulasan:

Najib Ariyan Ali Basha berkata...

itu kesan bangun terkejut tu... selalu kalau saya bangun tekejut gitulah jadi nya.... dari start sampai ke balik akan huru hara.. semua mende jadi tak kena... so pensanan penaja... dah bangun jangan cuba2 nak lelap kejap...

JijahJambu@Jj berkata...

aha ek .. agaknye la .. pagi tu memang terkejut sbb dah lambat bangun ... memang sampai ke sudah cenggitu

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky