keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 22 Mei 2015

yang terbaik memang sukar dimengerti...

 tak pernah ada rasa...
di hadir kan rasa itu untuk aku merasai n terdetik di hati kecilku ...
kemudian di ambil kembali...
 tak perasan... tapi.. terasa kehilangan sesuatu...kekosongan itu membuatkan aku kembali meminta... mungkin ada yg dapat mengisi ruang kosong yg ada...
sama... x serupa... tapi kenapa itu??..
aku belajar sesuatu...
rupa tiada makna jika tidak ada padanya keikhlasan dan kesetiaan.
Duit tidak bermakna jika hati masih terasa kosong dan x gembira...
aku mencari sahabat yg akan sentiasa bersama ku... teman yg setia... rakan yang membahagiakan ........
masih mencari sesuatu...
ada yang tiada di situ... yg ada ... telah tidak sudi menjadi sahabat.. teman n rakan...
yang ada .. telah ada kekasih di hatinya...
 aku kembali tercari cari... dimana silapnya aku??jika  yg di duga itu untuk mengajar aku... jika yg di duga itu mampu membahagiakan ... yg di duga itu akhirnyamelahirkan satu yg terbaik... alhamdulillah... terima kasih Allah...










~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

1 ulasan:

Chenta berkata...

sedih laa baca entry ni,,, :(

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky