keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 12 Jun 2015

Ampuni aku ...




















Lama aku renungi dan cuba memahami ayat ini ...
akal puas mencari dan ligat berfikir .... 
hati berkira-kira sendiri ..

apa yang paling terkesan dalam hidupku kerana dia??
terimbas ..betapa sakitnya hati kerana dia ...
juga saat indah bersamanya ...
musim-musim itu ..
lama telah berlalu ..


Kalaulah memaafkan seseorang itu .....
semudah memadam kesan di papan putih ...
atau memadam lorekkan di pasiran pantai ... 

Tuhan ku ...
jadikanlah aku seorang yang pemaaf ..
berikanlah aku ketenangan dan kesabaran ..
agar dapat aku fahami ...
apa sebenarnya yang aku lalui ..
adalah yang terbaik buat diriku ... 



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky