keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 24 Ogos 2015

napsu napsi jek

 dua hari cuti ni... dua hari jugak kaki menapak keliling Mitsui sepang... duit memang dah sedia di tangan... tak kurang juga yg ada di dalam kad plastik... puas turun naik .. jenjalan pusing keliling ... x jumpa jugak apa yg menarik di hati... mata puas melihat.. rata rata ramai yg membeli... mmmm... apa rasa?? teringat org tu beli baju ... utk dia n kekasih hatinya ... jenama ... sehelai kalau tak ratus ratus.. kalau kurang sebelah tangan atau 3  jari.. ehhh ape kelasss... reject la kot.. atau cetak rompak... hahaha ape heran... dia mampu.

. tapi bagi aku... bukan mampu atau tidak persoalannya.. tapi kehendak atau nafsu sendiri kot? bukan aku nak bangga diri atau menunjuk yg aku mampu... tapi kadang aku rasa menyesal n tertanya gak ... kenapa aku beli?? ...

 aku ingat lagi.. masa memula aku masuk keje .. wahh duit dah ada kat tangan.. boleh la beli apa yg aku suka..tengok org beli beg di bonia.. layann.. tapi sbb aku x suka hand bag.. aku beli wallet.. kecik comel je.. kiranya dalam genggaman tangan je.. kecik cinonet tu aje pun dah RM50. ehh.. beli.. sbb murah je aku rasa. 1st kasut karipap.. full leather .. keje cikgu tadika je masa tu.. umo baru 17 .. 18 thn .. kurang 1 sen RM200 ... hehehe beli... sbb masa tu ... pagi petang kerja. 7 hari seminggu pulun keje.. gaji aku sebulan masa tu sikit agi nak cecah 2k. Kira upah tuk diri sendiri la.

.. dah keje tetap .. gaji x beso sangat .. tapi sesekali kalo mai sawan.. hahahah sawan teruk gak... g shopping klcc.. nampak lak kasut boots... adesss... jatuh cinta pandang pertama.. dah tu ada lak saiz.. ehhhh.. belii... sebelah tangan je.. kurang 1 sen RM500 ... Tapi bagus jugak boots tu.. masa aku xcident .. kalau bukan kerana boots tu.. mau habis kaki aku kena seret kat jalan raya... udahhh kurang le duit hantaran... berparuttt... hehehe... naasib la jugak..
 ... then gila pulak henponnn... jaman gitu henpon mahal lagi dik oii.. ribu ribann .. keluar lak model baru.. kecik comel jee... rembatttt... ribu ribann koo .. beli jugakk... x mo 2nd hand.. nak yg bukak plastik hokehh... bau kilanggg lagik    ambikkk... 

. hmmm udah kena sawan hand bag pulak.. tak banyak .. sbb susah nak jumpa taste aku.. tapi 1 aku beli .. tak kurang 4 jari ... tak lebih 9 jari... ada yg aku pakai.. ada yg aku kasik hadiah kat omak den.. pueh hati le jugak...

 tudung mahal ratus ratus puluh puluh skang ni.. apo nak herann.. jaman cenggitu.. sehelai tudung bawal RM100++ .. pun sanggup  beli... adehhh... padahal biasa jerr.. apo lah istimewo sangat.. kronik tahap gabannn aku nih.. yg lelain hal pompuan lagi le xyah cerito.. pepaham sendiri lah ... selai 1 jari lebihh .. beli jugak .. kalo dah terikutkan napsu napsi sangat... soo .. skang ni nak kata sengkek.. tak jugak.. cuma napsu x teruk sangat mcm dedolu la ... kira dah insap sikit laaa... tapi belanja nye ke arah la8n pulak.. soo moral of the story aku rasa ialah... siapa pun manusia itu... apa yg berlaku .. boleh di kawal minda n napsunya... mungkin gak sbb dah puas dulu ... sekarang dah x heran sangat jadinya.. tapi tetap ada 1 benda yg aku x pernah tergoda utk beli lagi... hehehehe perfume.. bagi aku .. sama je kalo pakai yg murah atau mahal .. sama je wangi.. lama atau kejap? Udahh.. kalo x wangi dah.. sembur lagi .. hrhehe yg itu x pernah lebih 1 jari lagi laa setakat nih
.. haiii jijahhh... jijahh... sib baik ko dah insaf skang nih... nasib ah








~ It'S OnLy Me ~

 Photobucket

1 ulasan:

Kak Vit berkata...

kat area dekat rumah kita ni dah bakal bercambah lagi outlet2.. hihi.. kena puasa lar gini nampaknya... puasa soppink! :))

Resepi Cheesecake Oreo di sini

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky