keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 17 Ogos 2015

salah aku je yg kau nampak

Kenapa dengan dia? kejap ok.. kejap mengamuk... kejap manja... kejap entah apa apa susah aku nak cakap.benda yg sama.. tolonglah jangan di ungkit ungkit..  tak perlu cerita benda yg sama berulang ulang sbb jawapan dia tetap sama. Aku tegur .. dia diam... aku tak tegur... dia marah aku... abis cemana lagi aku nak buat?KKalau dah semua salah tu hanya nampak pada aku..m yg hina n buruk tu hanya aku...yye lah... salahkan aje aku

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky