keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 19 Ogos 2015

seadanya aku

 saya x cantik..saya x mancung... saya x kaya .. saya x ada segala kriteria yg di cari..saya hanya manusia biasa yang cuba dan melakukan yg terbaik dalam hidup saya..ssaya cuba membahagiakan ibu bapa n keluarga saya... juga orang di sekeliling yg sentiasa dekat dengan saya... saya buat apa yg saya mampu... saya belajar sehabis baik dan saya lakukan apa yg saya rasa terbaik.. soo maafkan saya.. jikasalah.. ajarkan.. jika kurang... tambahkan ... jika lebih... tegur .. itu yang terbaik ...


Saya hanya cuba menjadi diri saya ...
Seadanya


~ It'S OnLy Me ~

 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky