keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 6 Ogos 2015

yang terbaik?

Jagalah bahasa mu ... percakapan mu... jangan sesekali mudah mengeluarkan kata kata kesat terhadap seseorang yang lain walau dalam apa juga situasi.... pernahkah kau terfikir... kenapa dia berkelakuan dan bertindak sedemikian... pernahkah kau mendengar cerita dari sisinya? Barangkali ada secebis cerita yang ingin di kongsi... ada rasa pilu yang ingin didengari ... atau ada nasihat yang ingin diberi ...  hari ini kau mungkin ketawa ... jangan nanti kau pula yang ditertawakan nanti... aku sangat simpati dengan mu... kau telah diberikan wajah yang menawan... sayang hatimu x secantik parasmu ... bahagialah selagi kau bahagia ... ketawa selagi kau gembira ... kerana ... mungkin kau akan menangis hingga ke akhir hayatmu ...










~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky