keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 12 September 2015

dibawah bayu

 oh tuhan.. apa yg ingin kau sampaikan pada ku... apa yg ingin kau tunjukkan?SSalahkah keputusan ku ini... atau apa hikmah di sebaliknya...jjgnlah kau titipkan rindu ini andai bukan itu yg kau janjikan untukku.. jangan  lah ada rasa ini jika hanya akan merosakkan jiwa jiwa yg lain...
Malam ini rindu bertandang lagi ... rasa ingin terbang ke sana... di bawah bayu rinduku ...









~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky