keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 27 November 2015

merajuk lahhh

 ralit baca cerita di group wassap. Luahan hati seseorang yg di tinggal kekasih...ppenat memujuk.. dibiarkan saja sampai hilang rajuk. Paling tidak.. ada juga yg memujuk .. ada juga di rindui...

mmmm... sengaja aku x mesej dia seminggu... sedih x abis lagi .. xde pun dia nak tanya kabar ke.. kasik salam ke .. memang dia x pernah peduli pun ... alasan sbb sibuk sangat... terlalu sibuk sampai nak jawab salam pun x sempat ke? Kalau org buat .. tau marah.. tapi kalau dia buat .. takpe pulak? X pahamm aku ..

 takpe... Tuhan tu ada 1 je... biar allah saja membalasnya ...




~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky