keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 11 November 2015

selamanya kau x akan pernah mengerti ..

Kadang .. ada org yg baru pertama kali kita jumpa pun.. akan terus serasi... ada orang pernah bagi tau ... mungkin juga org tu sahabat baik kita masa di alam roh... emmm mungkin.. hanya allah yang tahu kan...

 bercakap pasal berkenalan .. ialah.. berkenalan utk jangka masa lebih lama kononnya untuk saling mengenali..x jugakk... tapi kadang kita juga silap.. makin lama .. makin x mengenali.. makin x sama rentak hidup kita...ada seseorang yg dah lama aku kenali .. sahabat n seterusnya ... memula kenal biasa lah .. dah lelama ..

dulu kau selalu pinggirkan aku... kata kau sbb x kerja n study..kena jauhkan diri... baiklah.. aku cuba memahami n jauhkan diri n simpan perasaan aku sendiri... aku yakin .. itu semua untuk masa depan n kebahagiaan engkau jugak... tapi akhirnya ... kau kata .. aku yg menjauhkan diri... tahu kah engkau .. aku buat semua tu supaya aku tak akan jadi satu kesusahan n beban pada engkau... aku x mau lihat kau susah sebab aku... takpe lah ... aku yang salah
kan ... aku terima...

kau kata aku x pernah luangkan masa untuk kita.. yaa.. aku tak ada masa... bahkan untuk diri aku sendiri pun aku tak ada masa... apatah lagi untuk perkara lain lain... aku tak ada masa sbb aku penuhi masa aku untuk masa depan .. salah ke??

now bila dah ada masa... dah hampir... semua jadi x sama lagi... ssemua kurang di mata mu..aku dapat rasakan kelainannya ... sangat sangat terasa...bila aku tanya ... jawapan  kau .. sayang aku sama seperti makhluk tuhan yg lain ... hancur luluh hati aku... rasa seperti segala urat urat ku di rentap rentap kasar... untuk apa aku menanti ... 8 tahun bukan satu masa yang singkat ...kau memang tak akan mengerti ..

katakanlah sejujurnya .. aku dapat terima jika itu yg engkau mahu... satu yang aku minta .. jangan kau mainkan perasaan aku .. aku tak pernah sakitkan hati kau ... atau memainkan perasaan sesiapa ... kenapa aku yg kau lakukan begini ...gitulah... senang je org ambik ringan tentang hati n perasaan .

.. takpe lah.. tuhan  maha mengetahui segalanya .. dia dah aturkan perancangan yang sangat baik utk setiap hambanya...aku terima apa saja.. aku doakan semoga kita semua bahagia dengan jalan hidup yg kita pilih... kadang rasa serik .. x lalu dah nak ulangi semua .. penat ...nni pun cerita lama ... cuma kadang teringat ...

kkan bagus kalau boleh erase  part yg x best ... tinggalkan yg happy aje ... heheheh... now saya happy.. sbb Allah tunjuk n beri yg baik baik saja ... saya ok ... happy dengan cara saya .. syukur ....


















~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky