keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 16 Disember 2015

tanda gua dah makin tua .. hehehe

Alhamdulillah syukur for everything today ..syukur jugak sebab aku dah ok sikit ..
 fuuhh .. dahsyat aa virus penyakit sekarang ...biasanya aku jarang sakit teruk ... biasanya few years .. then baru 1x laa aku pensan seminggu sakit sampai x leh bangun... last week masa kursus .. peserta yg duduk tepi aku demam selsema .. uuu aku lak baru je baik selsema .. udah jangkit la pulak ... malas nak telan ubat .. hehe konon leh baik sendiri aa .. lupe laa kekadang dah tua .. ahaks ...petang hari baru aku rasa seram sejuk mcm nak demam .. tetengah malam aku akan terjaga sbb pernafasan aku mcm x ok .. aaa cepatlah baik .. 

mmmh.. bila dah demam .. selera mengarut aaa nak makan macam macam .. then 1 lagi sebabnya .. aku rasa aku dah lama tak balik kampung ... last masa Raya Haji .. lama dah tu .. Ibu pun lately dok berwassap ngan aku je .. tapii .. selagi x abis exam .. memang aku x dapat balik la .. memacam nak settle .. study n keje .. sama je dedua tu .. semalam aku settlekan records personal .. check semua ..cuti aku berbaki 18 hari .. banyak lagi ... tiap tahun aku berjanji ngan diri aku nak kerap balik kampung ... tapi tiap kali jugak aku mungkiri ... my bad ..

aku jarang plan cuti .. aku x selak kalender aku tuk check cuti bila .. plan kemana .. serius .. aku x pernah buat cenggitu ... maybe sbb situasi kerja n study aku kot .. yang tak memungkinkan aku tuk suka-suki cuti bebila masa yang aku mahu .. mungkin ... atau itu hanyalah alasan aku semata ... ahh .. sabarlah .. 1 sem je lagi ... pertengahan tahun depan aku dah free .. insyaallah ..

aku jugak perasan .. dah jarang aku dapat buat benda yg aku suka .. totally stop projek jahit menjahit aku ... projek manik .. cuma yg sesekali aku sempat uruskan my garden n sesekali masuk dapur n main masak-masak ..

tekak tak sihat selalu teringin nak makan memacam kann .. hehehe sib baik laa adik aku ni ghajin gak melayan akak dia nih ... semalam aku sampai rumah.. tengok dia dah rebus nasi impit .. dah perisi ikan rebus .. bawang ..serai n bahan lain semua dah siap ... huuuuuuuuuu aku tau dia nak buat menu yg aku teringin nak makan tuu ... yessssssss ... I love u lah Apit ..



Next entry jijah akan share cara-cara nak buat sambal kelapa yg orang makan ngan nasi impit tu keh .. kalo x sabar .. korang google lah .. banyak gak page lain yg ada varies recipe .. sama je .. ejas la ikut anak tekak nanti ..




~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky