keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 16 Jun 2015

dak botak..

 arkkk botakkk...llicin... xde rambut..ttapi menawan... sekali berjumpa .. terus tertawan...jjomm kita jadi kawan... jom kita jadi kekasihhh... .. ehhh .. ehhhh... bolehhh??




~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Jumaat, 12 Jun 2015

Ampuni aku ...




















Lama aku renungi dan cuba memahami ayat ini ...
akal puas mencari dan ligat berfikir .... 
hati berkira-kira sendiri ..

apa yang paling terkesan dalam hidupku kerana dia??
terimbas ..betapa sakitnya hati kerana dia ...
juga saat indah bersamanya ...
musim-musim itu ..
lama telah berlalu ..


Kalaulah memaafkan seseorang itu .....
semudah memadam kesan di papan putih ...
atau memadam lorekkan di pasiran pantai ... 

Tuhan ku ...
jadikanlah aku seorang yang pemaaf ..
berikanlah aku ketenangan dan kesabaran ..
agar dapat aku fahami ...
apa sebenarnya yang aku lalui ..
adalah yang terbaik buat diriku ... 



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Selasa, 9 Jun 2015

H.E.A.R.T


nothing more to say ..
i guess ..
its already reach the finishing line ...
and I am bone weary following you ...
tired curing n fixing my broken heart ...
just gonna let it be ..
and see what fate has planned ...
it will not be and heal as it was before ...
the scars will show  ..

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Rabu, 3 Jun 2015

aku... dia.. engkau...

 saya jeles...sangat jeles...
kalau berdua dengan dia...
awak mesti ada sama...
 sekali dua dia pegang tangan saya...
tapi awak... 24 jam berkepit dengan dia...
sayang sangat dia kat awak...
 bila keluar minum dengan saya...
muka awak jugak di teleknye...
awak ingat saya tak perasan ke??
Kadang saya tengok dia..
senyum ... ketawa... sengihhh je bila ada awak...
ahhhhhh tak sukaa....tak sukaaaaaaa...
 saya jelesssss...
saya perhati jeee selalu...
bila awak takde..
tak senang duduk dia jadinya...
nakk jugak awak ada.. sekejap pun takpe.. janji dapat pegang awak.. dapat belek awak.. sayangnye dia kat awak kann??
agaknye kalau saya takde lagi nanti.....
dia tak peduli pun ekk..
entah perasan ke tidak saya ni wujud lagi ke tak... awak selalu di sisi dia... tapi saya... entah ada ke tidak atau x masuk rekod langsung kot.. sedihnya hati saya...
kadang .. saya terfikir jugak...
 siapa saya ni pada dia??
Siapa lagi penting bagi dia??
Awak ke ?? Atau saya?? ...
dulu...
 24 jam dia dengan saya.. kejap kejap cari saya.. kalau saya tak ada.. dia cari.... jauh pun dia cari...
seminggu sekali dating dengan saya... saya ingat lagi...
dia panggil saya sayang...
aduuuu luruh jantung saya....
 sayangg... sayang ... sekarang???
Dia panggil nama saya je...
sedih tauuuu...
ape dia dah tak sayang saya ke??
Nak aja saya suruh dia pilih.... saya atau awak????
Sape lagi dia sayang???
 Saya tak suka awak...
awak rampas dia dari saya...
perhatian dia lebih pada awak...saya tau... awak mesti lagi cantik... mesti lagi slim.. mesti lagi berharga bagi dia.. takpe lah.. kalau dah dia sayang awak lebih... saya nak bawa diri lah.. saya ni siapa je... xde sape sape pun... dia dah boring dengan saya kot.. dulu kalau happy.. dia cari saya.. kalau susah.. pun cari saya... dia kata kalau tengok muka saya .. dia rasa happy n tenang jiwa.. hilang semua kekusutan.. kalau saya jauh... tengok rumah saya pun jadilah... dia pernah janji dengan saya... dia akan sentiasa dengan saya.. dia akan selalu sayang saya...
dia tipuuuuu..... sampai hati dia... kecik ati saya.. sedih sangat saya rasa...
 saya dah rasa putus asa sekarang...
Kalau dia rasa awak lagi penting... awak aje la teman dia...
kalau awak lagi dia sayang... takpelah...
biar saya mengalah... awak aje la sayang dia .. kalau dia dah jemu dengan saya... awak aje lah teman dia... biarlah saya pergi...
tapiiiii.... saya nak awak tahu...saya tak pernah lupakan dia ..
 dari saya kenal dia saat pertama saya kenal dia.. sampailah bila bila.. dia tetap di ingatan saya...
saya nak awak tahu... dialah kekasih hati saya ... dulu... kini dan selamanya... dia tak tahu agaknya.. saya sayang dia...
 tolonglah saya.. bawak dia pergi jauh .. jauh dari pandangan saya...tolong padam dia dari ingatan saya... tolong buang dia dari hati saya... saya tak kuat...
Benci lah kau ni henpon... kalau ko ada.. selalu ko kacau aku dengan dia.. habis feeling aku tauuu... benci ahhhh....


















~ It'S OnLy Me ~ Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky