keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 24 Oktober 2015

menjadi nyatakah sumpahan itu?

 Kekadang aku rasa seperti ...
 terlekat didalam sumpahan tuu...  seringkali terngiang perkataan itu.. berulang ulang ... nadanya tetap sama ... setiap kali juga urat saraf rasa seperti di sentap-sentqp...mungkin juga ia telah di makbulkan ..entah...  Aku semakin percaya .. hari demi hari ...

 oh tuhann... ampunkan segala dosa ku.. ampunkan segala dosa yang telah aku lakukan yang mana mengguris perasaan kedua ibu bapa ku .. yang mana aku tidak mentaati suruhan mu ... yg mana aku lakukan laranganmu ..

. jika itu balasan ... kuatkanlah imanku pada mu tuhan ku .
.jika itu takdir...  kuatkanlah semangatku ...
jika itu jalan yg telah ku pilih ... kau tunjukkan jalan yg benar pada ku ...
Aku akan terus bersabar dan redha dengan apa juga yg mendatang ...
Aku cuba sedaya upaya ku...
 aku akan cuba hingga ke akhir hayat ku..
.mungkin aku tidak beruntung untuk menikmatinya.. atau bukan itu yang telah ditetapkan ... hanya tuhan yang tahu...

 sesekali ia menyerang ... x tertahan....
aapa yg telah berlaku??








~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky