keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 5 Januari 2016

HATRED

Dia kata ... hidup ini bukan semata kerja ...
Jadi kenapa Pangkat yg dia kejar sebelum ini??
 sebab bukan kena kat batang hidung sendiri kan ??
sebab dah rasa selamat di aras itu kan?
sebab dia ada kuasa ..?

apa lagi yg dia tak puas hati?
aku x ganggu pun hidup dia ..

takpe ... ingat ni ..
tuhan itu ada satu je ...
dia yang maha pemurah lagi maha pengasih ...
hanya dia yang layak menilai ...

takpe ... aku serahkan pada Allah untuk membalasnya ...
aku tak redha dia buat aku macam ni ...


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky