keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 20 Januari 2016

tapak tangan aku



First ... aku nak cakap .. aku tau menilik ni salah .. tapi ni aku nak cerita je pasal impact dia ...

dedolu masa aku masih lagi belajar di Alor Star .. aku g jenjalan rumah mak angkat aku .. kebetulan ada sorang makcik tua kat umah tu ... sembang sembang .. makan makan .. alih alih dia mintak nak tengok tangan kawan aku ... (mak aku cakap .. makcik ni pandai tilik orang)

soo dia tilik laa tangan kawan aku ... pot pet pot pet dia bagi tau satu satu kat kawan aku ...

 last sekali tangan aku ...  dia angkat muka n senyum ... satu apa pun dia tak cakap .. aku tanya dia kenapa acik?? ... dia jawab .... semuanya ok aje ....

erkkk ... tu aje ? adehhhh

Insyaallah ... dengan berkat doa ibu dan bapa .. doa dari adik beradik n semua ... insyaallah . semuanya akan ok aja ...

tapi apa yg x best ialah ... aku asyik teringat aje pasal tu ... entah apa yg bermain di minda n benak makcik tu pun aku x tau ... mmm mungkin juga aku x perlu tahu kan apa yg dia cakap ... soo aku akan dapat menikmati kehidupan aku the way it happen n nothing to expect ..rite ???

yeahhhh .... semoga hidup kita semua sentiasa diberkati n dipelihara oleh Allah SWT. aaamiiiinnn ... 



~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky