keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 15 Januari 2016

terima kasih untuk cinta ini

Bila semuanya kita lalui dengan susah payah ..
yang penuh dengan liku-liku dan onak duri ...
itu yg akan mengajar serta membentuk diri kita ...
dan kita akan ingat itu semua ... 

mmm .. aku akui ...
aku masih lagi di hantui dengan semua yang telah aku lalui ..
ada kala aku sukar untuk menerima kenyataan ...
ada kala aku masih meragui ..
ada perasaan takut dan sentiasa waspada walau kekadang aku terlupa ...

aku cuba .. dan akan terus mencuba ...
mencari apa yang terbaik untuk diriku ...

p/s: dan aku akan cuba membahagiakan diri mu ...  dengan cara kita ...
terima kasih untuk cinta ini Allah ...

 

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky