keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 19 Ogos 2016

budak owh budak .. pokemon


early morning ... at 6 ...
awal pagi buta aku kuar kat beranda n sidai baju ... dari jauh aku nampak ,,, ada 2 orang budak lelaki tengah jalan jalan n dua dua dok tengok hp .. sembang-sembang n tetiba dua dua lariii ...
tetiba ter-ketawa sendiri lak ... agaknye budak 2 orang ni dok kejar pokemon ke?? ghajinnye laa subuh sepi dah mula kejar pokemonn .. hahaha budak oww budak


~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky