keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 12 Oktober 2016

keje nye hal



yeahhh today aku baru masuk opis ...
pepagi buta dah datang tanya benda itu ..
tanya benda ini ..

jawab aku yg paling sopan : saya baru masuk kerja pagi ni .. sabar lah .. nanti saya buat satu satu.. kat sana takde pc .. x sempat nak buat mcm mcm ..

nota : aihh semua kerja aku je ke kena buat? dia buat apa?? x paham aku manusia nih ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

keje nye hal



yeahhh today aku baru masuk opis ...
pepagi buta dah datang tanya benda itu ..
tanya benda ini ..

jawab aku yg paling sopan : saya baru masuk kerja pagi ni .. sabar lah .. nanti saya buat satu satu.. kat sana takde pc .. x sempat nak buat mcm mcm ..

nota : aihh semua kerja aku je ke kena buat? dia buat apa?? x paham aku manusia nih ...

~ It'S OnLy Me ~
 Photobucket

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky