keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 26 Julai 2017

Si Hitam manis

Semoga kita semua sentiasa dalam lindungan dan kasih sayangnya...

serius... bila aku tahu dia kena bertugas luar.. automatik aku jadi risau berganda2. Risiko bertugas sentiasa ada ... tapi dia selalu tenang saja... katanya ... Allah dah tetapkan ajal maut seseorang tu sejak di loh mahfuz lagi... kalau dah itu ketetapannya .. tiada siapa yg dapat menghalangnya...

Aduhhh... bagaimana dia boleh setenang itu? Apa pun... saya doakan semoga awk sentiasa dilindungi dan selamat menjalankan tugas.



 ~ It'S OnLy Me ~ 

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky