keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Khamis, 30 November 2017

patin ohh patin

Nice kan kalo sesekali di manja .. hehehe ...

Aku masih ingat masa arwah apak masih ada ... apa saja yg aku nak .. akan cuba di sediakan sebaik mungkin .. pantang aku tersebut aje .. insyaallah .. lambat atau cepat .. pasti ada ...

then masa aku kerja ... few times different people .. time makan .. aku peratikan selalu dia dahulukan yg wanita .. this guy kakak dia convert islam .. dia still agama asal .. masa tu bos perempuan (kakak dia) buat makan2. aku perati dia ambikkan makanan (main dish) n letakkan kat pinggan kakak dia .. then tetiba dia ambikkan juga untuk aku .. awww suweet la dia .. tah mana dia pi skang ni ekk .. hensem gak ... hahah

semalam keje luar ngan bos bos aku .. berenti makan .. disebabkan keje di Pahang. of coz laaa ikan patin tempoyak jadi pilihan ...  adehh telan air liur aku nengok bahagian badan ikan especially bahagian perut dia ... uii sedapnye ... time makan ... part yg perut tu semua dia tak usik pun .. hehehe soo dengan bahagianya aku makan 2 part perut ikan patin tu ... hehehe makan sampai pejam mataaa punya nikmat ... hahahah kronik aku ni bab makan ... heheh dia ingat kot ...dulu masa makan kari kepala ikan .. aku pernah cakap aku suka part perut ikan tu ... masa tu dia kerat n letak kat pinggan aku ... hadehh .. suweet ehhh dia ..

agaknya laki aku sok cenggitu tak?? ... haaaaaaaaaaa . berangan aje la ko jahhhhh ... hampeh 


~ It'S OnLy Me ~ 

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky