keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 17 Ogos 2009

Gelang kristal












happy nye ... akhirnya siap juga gelang kristal ni ... bape hari aku buat? 3 hari je ... tu pun sblm tidur aku anyam .. sebenarnya dah lama aku nak belajar buat gelang ni .. tapi masa tak mengizinkan .. soo kesempatan masa program di Kuala Kangsar hari tu .. aku gunakan untuk belajar sikit cara cara asas buat gelang ni .. pattern lain sikit la.. yg kat sana pun aku belajar lepas habis program pusat sumber .. last day (nasib tak kena tinggal bas) heheh ... thanks akak .. nanti lain kali amie nak belajar buat pattern lain pulak K ...
hmmm ... yg ni aku guna kristal cina je .. yg swarovski tu mahal ... lagipun ni baru 1st try ... ok la tu ... nampak kilat juga ... next nak buat corak bunga lak .. macam yg aku beli masa program Bazar KEMAS kat PjH .. hehe .. seronok bila sesekali dapat peluang buat hobi yg kite suka ... aku memang suka kalau kerja kerja yg remeh temeh ni .. sbb nye ... selagi tak dapat .. selagi tu aku tak puas hati ...
sooo gelang ni .. aku hadiahkan kepada adik ipar aku ... Zura .. ;)
Next aku nak belajar buat kraft menggunakan mengkuang n rotan .. rugi tak belajar tuu ... lagipun kalau tak di perturunkan pada anak cucu .. pasti hilang semua warisan kraf kita ... insyaallah kalau ada rezeki nanti ...
Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

1 ulasan:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

dolu mak pakcik buat tikar mengkuang... tudung saji mengkuang.. punya la payah nak ambik daun mengkuang....

tapi bila dah siap... seronok....

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky