keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 12 Ogos 2009

huuu seronoknyeee.......


(psttt .. dia ada dalam ni)
Seronoknye hari nii... semalam aku ada cerita pasal sicret admire aku ... harini aku gagahkan diri sembang ngan dia .. ahaks ... happynyee.. memula aku n mrT lalu ikut tangga .. then tak sangka dia follow .. wahh . takde la aku exited sangat .. cuma dalam hati aku .. nak aje aku tegur dia .. ngape la masa dia bujang dulu aku tak tegur dia ek?? hahah umo aku masa tu 22 thn .. masa tu malu lagi .. n aku lak lom penah bercintoo .. emmm 23 baru aku tau cemana rasa suka kat orang .. hhaha .. suka sekadar kawan je ..
ngorat dia??? .. gila ahh..??? nak suh aku ngorat laki orang tu? huiii ..idok le aku desperate sangat wehh ....memula aku sesaja nak tanya gak .. anak dia dah bape orang ?tapi tak sanggup lak rasa .. sbb nye dia lom ada anak lagi ... rasanya dah lebih 6 thn dia kawen .. bini dia ngan mak mertua dia pun aku kenal ... mak mertua dia masa nak ejas kat anak dia tu .. kemain lagi sound aku ... siap cakap kokuat ,... "ko bayang kalo si amie ngan ......, mau patah riuk tulang diaa" uhhhh lazer org tua nihhh... aku gelak je la .. dalam hati tuhan aje yg tau ... second ... masa aku balik dari kusus induksi ... dia leh sound ... haa amie .. banyak ke jantan ko jumpe??..... aduiiii ... nasib ko tua... kalo muda aku sound power punya ....
mmm takpe laa ... biar tuhan aje membalasnya ... aku ok je ... ape pun .. aku doakan agar dia selalu bahagia n cecepat menimang cahaya mata ... bulats macam aku .. ahaks ...
aku lak ?? emmm rasa macam nak kawen jerr .. hahahah .... sape nak jadi pakwe aku ni???

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky