keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 25 Ogos 2009

Over Time ??

Semalam .. jam 11.30 baru aku sampai kat rumah ... tak pepasal pagi ni aku dapat kerja baru ... urghh ... dah la banyak keje nak kena bereskan ... tapi mujur laa ada masa terluang... sempat gak la aku siapkan lepas abis meeting tergempar tadi ... soo jam 2.30 ... by hook or by crook .. aku kena gak laksanakan .. bak kata TKP(P&P) suka atau tidak .. 3 hari 3 malam kena berkampung di KEMAS ni.. sampai 12.00 katanya ... adoii .. nak tak nak kena laa gagahkan juga .. tak pepasal dapat keje baru ...

sooo tak la sampai jam 12.00 mlm ... jam 10.45 dorang lah tak larat .. aku pun dah mamai gilerr ... tah ape aku buat pun tak tau laa ... tapi kira alhamdulillah .. dah lebih separuh di kerjakan oleh kami bertiga. lupe lak nak cakap .. group aku ada 3 orang ... sorang ketua .. 2 ahli ... hmm .. so far ok la ...

soo mengikut perancangan .. esok aku kenabertugas di PKM Batu ... harapnya esok mendung je la .. tak pun hujan ker ... letih aku kalo panas giler ... dah la kena buat keje bawah kemah lak tu ... takde kipas ape semua ... posa ... harapnya dapat bertahan .. insyaallah ...

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky