keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 19 Ogos 2009

yearkhh ... geli nye tekak ku ini ...

Herkhh ... tadi pagi masa aku tengah sarapan ... aku nampak ada 3 aweks kat meja depan aku ... comey gak ketiga-tiganye ... 2 orang tu putih melepak .. macam chinese ..sorang lagi hitam manis ....muda lagi .. maybe awal 20-an..baru nak makan ....

aku ngan kengkawan baru je abis makan .. sementara nak abis air . sembang kosong ... tetiba mata aku tertarik dengan gelagat salah sorang aweks kat meja depan tuu ... erkkk ... dia tengah cungkil celah gigi dia dengan straw minuman tu(alamak .. pompuan buat macam tu??? huuuuu malu nyeee) ... kalo dah abis minum takpe la jugak .. ni air banyak lagi aku tengok .... takpe laa ... maybe dia ni tak cerdik akal lagik ... kureng tatasusila gaknye ... biar lahh ... aku pun buat tak peduli .... bukan kengkawan aku punn ...


yang nak jadi ceritanya .. bukan dia yg cungkil gigi dengan straw ... tapi bila kali kedua aku nengok dorang ... kawan dia leh minum air aweks tuu ... dengan straw taik gigii !!!!!! yearkhhhhhh ... masa tu laa perut aku rasa menggelodak n mulut aku rasa berair nak muntahh ... oh tidakkkkkk (sori le .. aku ni penggeli sikit bab bab macam ni) ..Humang aiii ... dari jauh aku nengok kawan dia minum dengan sedapnyaaa ... ohh tidakkkkkk .... aku tak tahan melihat nyaa .. terus aku ajak kengkawan aku blaa ...

erghh ... persoalannya .....
1) Ape la perasaan aweks tu bila kawan dia mintak air sikit ??? ...
2) Ape perasaan kawan dia yg mintak air tu .. kalau dia tau dia minum air dari straw taik gigi ??...
ohhh tidaakkkk
huuuuuuuuuuuuuu ..pe'lease yer girlss .. dont do like that .. tak seno'ohh sehh ..wat malu kaumm jerr .... tak sanggup makkk nak pikir ... nyahhh oiii ....

Kadangkala...susah utk di terangkan, pening kalau di fikirkan, sakit hati kalau di ikutkan, mati jiwa kalau di turutkan, so.. HanTam SajAlaH..
~It'S OnLy Me~

- Amietz -

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky