keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 14 September 2009

budak baru belajar




Harini ..kelas komputer aku belajar buat menda alah ni ... seronok gak .. mencabar minda ... kalo dulu .. programming la subjek yang paling aku suka ... nampak gayanya kena belajar balik aa .. tak tau aa leh follow agi ke tidak ... maklum laa dah tua tua ni .. otak pun rasa macam banyak karatz dah .... malas lak lagi ... huuuuuu .... ape pun .. usaha tangga kejayaan ... chaiyookk chaiyooookk ... hahaha paklah ... jgn jeles k ... nanti kite korek sesama ...
------------------------------------------
mmm...musykil ... dalam masa 2 jam kelasnya .. dapat ke dia mencurahkan segala ilmu yg seharusnya kami berhak perolehi ??? adil kah??




~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky