keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 8 November 2009

a step to victory

wah..nampak gayanya ramai yg akan pulang dengan kekecewaan. Datang dengan semangat yg berkobar kobar...jgn balik takde semangat udah la ye. Atenye...kalo dah usaha dengan gigih.. Idok le rasa terkilan sangat yek.. Jijah memang tak tengok bola. Tapi ramai gak kawan jijah yg datang ke KL semata nak menyaksikan sendiri kehebatannya. Harap lepas ni takde la masuk berita pulak pasal xcident sana sini atau penyokong yang balik kena redah banjir n duduk kat shelter.
......................
Ove confidence ke?

o yeah .. sambungan sikit ... sakit nye hati bila tengok berita ... asyik asyik ulang pasal kekecohan di stadium ..alaaa perangai teruk aa ... macam bebudak .. kalo ye pun kalah ... jgn aa sampai merosakkan kemudahan yg di sediakan ... tengok pun sakit hati ... heee wat malu kaum jer nihh ...

pesanan penaja : ada otak .. pakai ...jgn main sedap rasa jerr...apa daaa

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky