keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 1 Februari 2010

tak makan nasik ...


mmm semalam ada berita budak tak makan nasik .. cuma minum susu jer ...
tapi memang ada pun kes gitu ... anak kawan jijah cuma makan selain dari nasik ... mee .. bihun .. meratah lauk je ...

syatrah sekarang nak kena ugut baru nak makan ... tapi dia memang suka makan mee atau mihun .. pantang ada ... asalkan dia makan ...

semalam dia meratah ayam jer ... then jijah buat tempura cendawan .. elok je dia tanya .. "mie ..ni ayam ke??" ... "a.ahh .. ayam .. makan laa .. sedappp" ..hehehe habis gak 2-3 keping cendawan tiram ...

syatrahh ... syatrahh ... ape ape je laa ..


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky