keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 9 Februari 2010




aiyah ... malas loo nak kemas ari ari (banyak keje lain lagik aahh.. jijah sorang je nak jaga .. mana sempat) ... dorang nii memang suka baca ... suka suki letak loorr ... hehehe aku bukan mengemas sudut lebri je ari ari ... sooo untuk mendidik pengguna supaya menjadi pengguna yang bijak n mengikut arahan ... hehehe aku buat leee tag tuu (kaler kunin agii)





ni gambar sebelum baca ... semalam baru kemas .. tu yg nampak ok sket laa .. lepas tu sepah balik ... letisss ... kemana hala depa main tabooo jerr .. haha .. letih makk ...












tapi buletin jabatan cantekk tak gegerak ... sbb nye semua dah baca .. soo takde laa dorang usik usik ...









ni dah siap tampal ... kalo sepah gak lagi ... tak reti mak nak buat cemana dah ... gamaknye depa ni tak reti baca kot ... hahahah ... hantam saja lah labuuuu...

............................................
dah siap baru pahsan ada lagi takdak .. ahhhh ... kena buat lagik ... careless aaa luu minahhh ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

Insan Biasa berkata...

ari ni cinta banyak kerja juga ...

Cinta tetap merindu ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky