keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 6 Februari 2010

CINTA GILA ..


Rindu tak bertepi ...
hanya buat yang sudi ...

dia yg tak mengerti ...
biarkan lah pergi ...
mencari erti ..
mencari haluannya sendiri ..

rindu mu ...
tak tau apa mahunya ...
tak tahu .. apa pintanya ...
bahagiakah?..
nafsu kah ??
rindu ?? sayang? cinta??
permainan mu ...
bikin aku jadi gilaa ...
bikin aku sengsara ...
bahagiakan aku dengan mu?..
entah ....

Utara, timur, selatan, .. barat ...
merata rata cinta nya ... ada dia peduli??.
kekasihnya ramai lagi ...
pasti ada yang sudi mengisi kekosongan hati ..
memenuhi kemahuannya ...
merayu cintanya ...
mendambakan kasihnya ...
dan dia terus mencuba ..
terus merayu ...
ohh ...
terus-terusan melakonkan watak Donjuan nya .....

aku ....
tak mahu lagi ...
kerana aku pasti ...
mahu mu dan mahu ku ...
tak mungkin terjadi ...
bersatu hati ...

kau juga tak pernah mencuba ...
membukakan pintu hati yang terluka ..
atau ... mungkin juga sisa dendam yang ada ...
kau palit pada diri ku ...
puas lah hati mu ...

cinta ini cinta gila ..
ada sayang .. ada rindu ...
ada tangis ... ada sendu ..
cinta gila ..
banyak segi ...
gila nak membilangnya ...
gila .. tak tebilang ... sayangnya ..
semuanya gila ...
kekasihnya juga ... naik gila ...
tergila gila ..akan rayunya...

aku dah puas gila gila kat dia ...
dia pun dah mula naik gila ..
takut akuu ...
baik aku blah ...
sblm aku juga sama gila macam dia ..

...........................................................................

ape aku tulis ni ?? korang paham ke ??? hahahaha ...
catatan gila ku .. bila orang gila menyatakan rindu gila ...
rindu tak bernoktah ...
rindu yang ada tarikh luputnya ...
rindu yang tahu mana haluannya ...
hanya rindu dalam sendu ..
buat aku ...

selang 2-3 hari lepas .. awek nya cakap lagi pada aku ...
sayang gila .. rindu gila ..pada dia ...
tak tau bila nak menggila .. esok lusa agaknya ...
aku tanya dah berapa kali menggila .....
sungguh gila tiap kali bersamanya ..gila 5-6 x gilaa ...
aku rasa ... kalau dia tahu ... pasti jadi gila ...
tapi bukan aku ya ... tidak sesekali aku akan memberitahu cinta gila nya ..
biar aku kejam .. tapi bukan kejiiii ...
biar dia tahu sendiri ...
aku dah tahu sejak dulu lagi ..
saja ... buta tuli ...

buat dia ..
cari lah apa mahu mu ...
haluan ... serta masa depan mu ...
semalam telah lama di tinggalkan ...
tapi kau masih di titik noktah itu ...
tak berganjak walau masa telah berlalu meninggalkan mu
kau masih lagi berdiri di situ ... mencari diri muu ....
aku rasa ...
kau masih cinta dia ... kau masih sayang dia ...
kau masih sayangkan kisah silam mu itu...
sengaja membiarkan diri mu tersiksa .. merana ... hiba ...
marah ... dendam ... benci ... semua dalam genggam mu ...
api amarah mu membakar keras ... mematikan semua kasih sayang dan cinta
yang cuba menghampiri ...
kau yang akan rugi ....
atau kau tak berani ....
menyahut cabaran sekali lagi ...
kau kan lelaki ....

bangkit lah sayang ku ... kau sedang bermimpi ....

..........................................................................................................
udah le wehh .. jgn baca lagi puisi gila aku ni ...
sok kang kome yang gile ...
jgn salahkan aku yer ...
catatan ini adalah kisah benar
..watak dan jalan ceritanya ada terjadi ...
hanya aku yg tahu siapa pelakon nya ...
ada kaitan dengan yang hidup ... belum mati lagi ...
sooooooooooo beware ......
tapi bukan aku yang gilaaa ... ahaks ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

4 ulasan:

cheqna berkata...

uiks...kes berat ni

semoga cheqna tak menggila sama

huhuhuhu

myfuzzyworld berkata...

Jangan lepaskan peluang utk memenangi 4Gb Kingston Data Traveler atau 250GB Maxtor External Hard Disk.

Sila layari:
http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

Hamzah Abd Hamid berkata...

t.kasih kerana sudi menjadi follower saya dan saya telah juga menjadi follower awak. semoga dunia blog semakin meriah.

Insan Biasa berkata...

Membacanya best gila ....

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky