keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 28 Februari 2010

Kodok oh kodok ...

kodok oh kodok ..
kenapa engkau hensem ..
macam mana aku tak hensem
tuan aku kasik mandi ..

Kodok yang hensem ...
kenapa dah lama tak jalan ...
macam mana aku nak jalan ...
road tax aku tak hidup ...

road tax ohh road tax ...
mengapa engkau engkau tak hidup ..
macam mana aku tak hidup ..
tuan aku sengkek .. tuan aku sengkek ...

tuan oh tuan ...
mengapa engkau sengkek ..
macam mana aku tak sengkek ...
yuran studi mahal sangat ...

hahahah ... letiss ... letiss ...
yey ... akhirnya... road tax dah hidop .. enjen pun dah hidop .. kodok pun dah jalan ... punye laa lama jijah tak mandikan kodok .. asyik suh "abang-laaa" kat tepi stesen minyak caltex tu je belai belai .. gosok gosok si kodoks ni ... esok .. sebab jijah nak bawak out station kat sentol sana nun ... kasik la mandi .. hensem hensem sikit .. walau dah 5 tahun ... bila basuh bersih bersih ... still kilat lagi tau ... hehehe ..

seee .. i told you ... kilat lagi tuu .. leh nampak bayang abis ... (3 kali sental tauu .. penat tangan mak nii ..)

penat seh mencuci kete ni ... rasanya dah 2 thn .. sejak keje sini ... sekali pun tak penah cuci sendiri .. asyik bawak pi kedai jer ... tadi petang jijah cuci sendiri .. mak aiii berpeluh peluh beb ... abis kuar peluh 2 thn tak eksesais ...hahaha .. yang letis nak basuh sendiri kete ni .. bumbung dia tinggi sangat .. tak sampai lerr .. nak kena panjat panjat sket ... jengket jengket pun tak sampai gak ... kalo kat kampung .. jijah siap beli pengelap dia ... hehe alaa yg dok cuci tingkap tinggi tinggi tu ... heheh .. al maklum laaa jijah ni idok le berape nak tinggi ... sedang sedang jer .. hehehe ... kira ok je lah ... sendiri nak guna pun


sedar tak sedar .. dah 5 thn jijah naik kereta ni ... huuu lama dah tu ... ape pun .. i sayang you kodok (macam laa kodok ni leh baca aku nye blog ni) hehe... hasil penat lelah keje 10 thn .. ni la satu dapat bela kodok .. tu pun bukan leh jadi harta pun ... lagi susut nilai ada la ... harapnya kodok ni dapat bertahan lagi 20 thn ... hua hua hua .. ye ker ??? ... insyaallah ..

Chaiyoo ... chaiyoookkk ...



~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky