keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 3 Februari 2010

Malam malam gelap ...

Huuu... semalam memang malam yang hangat kann?? walau dah pasang kipas angin speed 4 .. still berbahang n peluh membasahi (panas ok!) ... huuu .. kalo dah panas cenggitu .. tido pun tak nyenyak n dok pusing sana sini ler ... udahnye pagi tadi ngantok ... dah la kena buat report meeting semalam ... dugaan betol nak bukak mata nih ... penin ...

macam biasa ... satu sms masuk lam HP ... wishing good night .. say miss u .. n siap cakap .. selagi tak sms .. tak boleh tutup mata .. hari hari nak sms kat aku walaupun aku keraz ati tak balas walau satu pun mesej dia ...

kalo korang laa bercinto agaknye ... mesti sengih je sblm tido kan ... happy je rasa sebab bf hantar sms macam ni ... hehehe

tapi aku tak ... tiap kali dia buat macam ni .. lagi aku rasa sedih .. lagi aku rasa takut ... lagi buat aku rasa tak sukaa... alangkah bagusnya kalau dia tak menyimpan perasaan macam ni ... seksa diri dan menyiksa diri ku :( ...

Kenapa aku tak terima dia sebagai kekasih??? ... entah la .. memang hati ini tak terbuka untuk dia ... tak mampu utk menipu diri sendiri utk menerima dia ... tak penah jumpe berdua .. 2 kali je pun sembang kat tel ... tu pun 2 minit tak sampai ... alih alih je tros angau cenggini ... naik seram jijah kalo orang over acting macam ni ... mm rasanya jijah penah cerita pasal mamat angau n mental sbb jijah dalam ni .. takmo .. jijah fobia .... takot sangat ....

bila balik kampung .. jijah selalu rasa ingin menjadi halimunan tiap kali melepasi simpang 4 Gunong tu .. sbb takot mamat ni nampak ... berharap dia tak nampak bila tiap kali jijah naik pasaraya pantai timur gunong tu ... berharap HP dia hilang supaya dia tak hubungi jijah n terus lupakan jijah .... berharap dia cepat dapat aweks .. supaya dapat menghargai cinta dia yg tulus murni tu ....

susah bila difikirkan ... susah lagi bila berdepan dengan situasi ni ... salah ke aku ?? kejam ?? katalah ape saja ... aku fobia dengan orang yang terlalu extreme @ romantik giler ... tolong lahh ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

3 ulasan:

matahati-aishahazhar berkata...

fuh memang panas pun.. sampai boleh mandi tgh malam

Insan Biasa berkata...

Don Juan

tunggu jijahh kat simpang 4 Gunong ke ?????

hihihi....

JijahJambu@Jj berkata...

tu penunggu nama nya hehehe ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky