keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 22 Februari 2010

mimpi ..


mmm ...
memang semalam letih giler ... balik kelas .. sampai umah dah jam 7 .. selesaikan ape yg patut ... bukak pc selak selak sana sini .. buat sikit pembetulan ape bagai ... jam 11 .. dah mula sleepy .. mata pun dah rasa karat giler ... pedih ... soo
semalam sebelum tidur ... macam biasa ... mandi sekali lagi kasik sejuk badan n minum air sejuk (nak kasik lagiii sejuk) ... baru laa leh lelap ...

tak semena-mena mimpikan seseorang ni .... apasal lak ek dia muncul lam mimpi aku ?? ape kaitan ???



~ It'S OnLy Me ~
weeee

2 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Hihihi ...

Mimpi bahagia ....

Jijahh @ f.k berkata...

mimpi ngeri ...

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky