keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 27 Mac 2010

cantik tak ?

 dari tingkap bilik jijah ....cantik kan ? matahari memancar masuk ke dalam bilik ... berwarna jingga ... tapi sekejap jerr ... mmm ni tak nampak sangat bulat matahari tu ... tunggu laa esok kalau dapat yg cantik lagi ... di hujung sana nun boleh nampak laut ... walau jauh ,,, tapi pemandangan dia cantik sangat sangat ... i love Sabah ... ;)



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

:: hayati :: berkata...

jijah singgh blog sy jap amek award.....hehe

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky