keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Jumaat, 12 Mac 2010

Gembira ...

Aku gembira hari ini  ...
aku gembira kerana  ...

aku rasa di hargai . ...
aku rasa di perlukan ...
aku rasa di rindui...
aku rasa di sayangi ....

aku rasa bahagia kerana ...

ada kamu di sisi aku ...
ada kamu menemani aku ..
ada kamu yang memahami aku ...
ada kamu yang menyayangi aku ...
kerana kamu sahabat aku ...

terima kasih kerana masih di situ ...
aku hargai ....



~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

mamawana berkata...

You hepi I'm hepi
hoyyeh hoyyehhh.....
U lep me I lebiu
hoyyehh..hoyyeh

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky