keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Sabtu, 13 Mac 2010

geng kodoks ..

tengah sesak jalan jem tadi di kelang ... alih alih serindit call ... aik ? apasal lak ekk .. mmm polis trafik banyak tadi ... takkan aku slamber kodok nak jawab telefon lak kan ?? kebal sangat la pulakk .. udahnye aku angkat n cakap .. aku tengah drive .. nanti aku call balik ...

elok aku masuk umah .. fon bunyik lagi ... heheh si serindit lagi ... aku pun jawab le .. dia dengan x citednye citer pasal kodok dia ... rosak lagik ... dia kata tetiba tengah drive tadi .. kete dia alih alih mati jerr ... huuuuuuu ..... masak gak ... kata dia sensor ape tah rosak ... tros kete mati ... sebab tengah bz ngan keje n nak bawak family .. dia pi jugak laaa repair ...

huuuuuuuuu ... kodok .. ko jgn meragam ok .. tuan mu ini belum pulih dari muflis .. belum sempat lila lila di soping kompleks ... lom sempat nak rehat rawat beb ... tolong kasihani ok ...

hahahah sempat lagi dia kata .. sebab aku ada kodok yg serupa .. soo aku ngan dia je yg lebih memahami situasi sebenar ... kata kawan dia .. ko tukar je la kete lain ... huuu .... tukar memang aaa boleh .. tapi tak serupa beb ... feeling dia masa naik kete ni ... mmmm ..hanya orang yg memandu nye saja yg tau .... hahah nampak je murah .. segala gala tentang dia mahal beb .... takpe la .. mampu lagi setakat ni ... sok tak mampu .. aku naik kuda je senang ... hahaha

......................................................................
jijah >>> mahu kodoks lagi laju dan power dari sekarang ni ... yg lelain ...mantooop ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

FaTiN berkata...

mahal dari segi sentimental valuenya kan? :D

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky