keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Ahad, 7 Mac 2010

harini ...

ahhh ..stress aku arini ... buat assignment director ni .. tak jadi jadi ... dah la panas satu macam cuaca harini ... ni dah masuk 4 kali aku mandi since pagi tadi .. tambah lak duk lam bilik aku ... huuu setan banyakk .. memanggil manggil aku ... (buat gaya macam citer toyol tu)
>>> amieee ... mari tidoo ...
>>> tido amiee .. tidoo ...
serius .. memang hebat dugaan duk lam bilik nih ... tambah katil kat seblah ...
even dah terang benderang aku selak langsir tu .. stilll ... feel sleepy ... huuu ....dugaan

assignment director ni memang menduga iman tauu ... dah 5-6 kali aku fed-up ... buat ... stuck .. berenti ... buat agi .... buat agi ... stuck ... frust ... minggu depan nak kena submit dah ... aritu aku buat pasal cameron highland ... now dah menyampah n serabut otak ngan cameron tuu .... tukar yg lain lak ... soo today aku buat baru punya .... hutan ... hahaha ... adakah akan semak macam utan gak ??? wallahuaklam ... ni baru scene 2 beb .. stuck dah ... hampeh tul dak amie ... blurrrrrrrrrr ...pick-up babeh ... come on ... jgn naik pasolaaa ... slow kebabai ...

now aku rasa macam nak makan megi jerr ... geram giler ... lapo lak rasa ... megi siam yg bebudak kedai belakang ni kasik sedap gak ... perisa tom yam ... huuuu .... dah la panas .. makan megi ... ok ker ???mau berpeluh ketiak semua .. hahahaha ... panasssssssssssss .....

ok dah ... nak sambung agi ... selagi tak siap ... aku akan teruskan perjuangan .... 

(cute gambo ultraman tu ... sticker kat pc aku yg dah keok buat tukun tiruan ... hmm)


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky