keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 10 Mac 2010

hush puppy ...

aku kan sekolah kat kawasan cina ... area kepong ..sooo anjing ni memang banyak giler ... kalo kat sekolah aku ni .. ada laa 2-3 ekor yang tegar gila ... suka suki dia je masuk kelas aku .... (maklum laa sekolah kat tetengah padang ... heheheh ...

sooo aku lak .. memang suka duk depan .. kebetulan aku duk depan sekali kat pintu .. mana laaa aku nak perasan anjing ni dah masuk kelas .... alih alih yang aku perasannya .. bebudak pompuan melayu semua dah menjerit n panjat kerusi ... aku jer yang blurr blur ... hahaha rupe anjing tu sama specis laa macam hush puppies .. jenis panjang jerr ...

soo sampai skang ni .. aku susah nak terkejut ... tapii ... selalu sangat terkejut kat orang yang menjerit terkejut ... (ape aku cakap ni ??? korang paham ke ?? ) hahahahah .. hantam sajalahhh labuuuuuu ....

n .. sampai skang gak .. aku kalo nampak anjing .. rasa biasa je .. kecuali jenis anjing yg garang giler laa .. kalo biasa biasa ni .. aku leh buat tak tau gak laa ... (tapi dalam hati ... rasa nak pecut seribu jerr .. hahaha penakot beb ... coverr ... cover ... huhuuuu)

~ It'S OnLy Me ~
weeee

1 ulasan:

mrs.ecam berkata...

uish slmber jek ko jijah ek...aku tatot dog...heeeeeeee

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky