keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Rabu, 3 Mac 2010

last bengkel N3

jam 4.30 petang tadi tamat lah bengkel yang aku hadiri ... sungguh padat ..dan hasilnya amat menggalakkan ... dalam jam 5.30 .. baru aku gerak dari Batu ... sampai rumah ... elok jam 6 petang ..

actually .. aku rasa sleepy sangat ... ingat nak tidur jap .. tapi kawan aku nak balik cecepat lak .. jem katanya (hehehe aku yg bawak kete .. dia duk seblah je) ..or .. mungkin juga dia rindu kat suami dan anak-anak)...

elok dalam kereta .. aku suh dia ambik SmartTag lam dashboard ... soo dia belek belek koleksi CD aku ... jumpe cd XPDC ... mmm rupanya dia pun sama minat xpdc macam aku ... dia ni tua setahun dari jijah .. tapi bila cakap ngan dia .. aku ngan ko jer ... kengkawan lain selalu sembang ngan dia n panggil dia kakak ... tapi bila dorang sembang ngan aku ... dorang bahasakan aku ngan ko jer... sabar je aku ... kekadang aku rasa pelik lak bila dorang panggil aku akak ... hehehe macam skema sangat ...

dia cakap dia memang lama dah tak dengar XPDC tu ... soo aku pun pasangkan ler ... layannn ... memang best ... best suara mael ni ... mmm dalam banyak banyak artis .. tah cemana dulu .. aku leh minat sangat mael ni .. sampaikan aku teringin sangat nak jumpe dia ..minat suara dia je ... selain tu aku nak jumpe anuar zain .. hehhe ..sbb aku suka nengok rambut dia yg panjang tu dulu ... hee mesti dia cute kan ?? ..tapi ada gak hikmahnye aku tak jumpe dorang kot ... sbb nye aku selalu cakap ... mau aku pensan 14 kali ... hahaha buatnye pensan bebetul?? sape susah?? aku jugak ... kang sape nak angkat aku ?? heheheheh ....

mmm tapi dalam hati ... aku still nak jumpe 2 orang ni ... maybe takde rezeki lagi ...


~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky