keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Selasa, 2 Mac 2010

Portugis ..

hehehe ada gak orang portugis melawat jijah ekk ... mmm teringat pengurus resort kat Ulu Yam yang tungkai dan penuh daring .... mmm orang melaka .. mix portugis n chinese ...

asalnya kami ada family day kat sana .. soo aku salah sorang AJK kena pegi survey n datang sehari awal untuk settle ape yang patut ... soo petang tu ... di habiskan masa dengan mandi sungai yang sejuk dan dingin ... dah macam rupe dugong sesat lam sungai pun ada ... hahahhaha ... mandi sampai kecut semua n biruuuu ... hahaha ...

sooo bila balik ke chalet .. aku mandi n bersadai di beranda sorang sorang sambil menikmati bayu yang sejuk nyaman dan kehijauan alam ... (syahdu giler .. time tu rasa macam nak datang lagi berkali kali kat situ) ... tengah aku termenung .. alih alih mamat ni datang ...

petang tu kami bersembang kemain hebat dan seronoknye ... dia pun sama gila macam aku ... soo kami seronok berborak sampai laa dah senja .. soo aku minta diri untuk solat dan ready tuk malam tu punye program ...

esoknye masa family day ... aku ada nampak dia juga sesekali .. just say hi n kenyit kenyit mata jer ... hahah ... masa majlis penyampaian hadiah .. aku panjat pangkin yang ada kat situ .. untuk capai hadiah ... (banyak giler hadiah.. tapi semua orang punyer .. hahaha) ....

then si mamat ni datang .... salah sorang kawan aku yg juga AJK hadiah cakap ...

kak Sum >>> haaa .. pilih pilih mana satu mau (cina dia ni) ...
mamat >> mmmm... saya tak mau hadiah ... saya mau dia (sambil tangan tunjuk kat aku yg tengah berdiri kat tengah tengah pangkin)
kak sum >>> boleh bolehhh .. masih available lagii .... sambil gegelak nengok kat aku ...

aku >>> gelak sambil menahan kemalu-maluan .. (malunye rasa sbb masa tu semua dok gelak n nengok aku) ...

seminggu lepas tu aku jumpe dia lagi ... n pergi ronda naik kereta ke Genting Highland bersama sama kawan kawan ku yang lain ... mmm

mana dia skang ni ekk ... hehehe .. kenangan bersama Mario Rodriguez ........

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky