keep on moving babeh ...

Happy Browsing Allz .. click my nuff nuff too ok ;) ..and ... please come again next time ...P/S: Let me know if i forgot to follow u back ok ..

Isnin, 22 Mac 2010

rindu kat org di UK sana ...

wawaweeeeeeeeeeee ... rasa macam dah berbulan bulan bulan bulannn tak sembang ngan abg adit ... huuuuuuuu sadis gilerr..... banyak adit nak citer ni .... 

cepat laaa masa berlalu ...
biar dia pulang ke rantau ini ...
biar dia pulang ke bumi Malaysia bertuah ini ...
biar dia bersama sama aku selalu di sini ...
mengacau siang dan malam ku ...
mengacau kesibukan kerja kerja ku ...
mengacau masa senang lenang ku ...
mengacau lena tidur malam ku ....
mengacau aku ... 24 jam sehari ... 365 hari setahun ...
heheheh ... jgn bini dia marah sudah ... kacau bilau jadinye ....... hahahahah tak pun ... aku yg kacau daunnn  ... ape da ko amie ...

~ It'S OnLy Me ~
weeee

Tiada ulasan:

hmmm .. soo ...

Dah Follow Jijah ???

Dah Follow Jijah ???
har..har har ... sabo je laa serindit ni tauu ... dia cakap meh nak kasik jijah femess ... ramai follower dalam sekelip mata ...hahaha ni lah dia kasik ... ahaks ...lawak la ko serindit oittt ...tak tahann ... 30058 follower ...perghhhhh ... kejong Jijah japs ... ahaks .. thanks buddy ;) ..wink .. wink .. click je kat sebelah atas tu kalo nak follow ...

Jijah Ohh Jijah

Daisypath Anniversary tickers

Seiring & sejalan ...

Daisypath Anniversary tickers

Me & Vicky